Egy startup életében épp úgy fontos a mobilitás és a csoportmunka mint egy nagyvállalat esetében.
Korábban minden vállalkozás úgy indult, hogy beszerezte az induláshoz szükséges informatikai infrastruktúra elemeit, email és fájl szervereket és ez jelentős költséget jelentett számára.
Manapság, a felhő világában elég csak bérelni egy ilyen infrastruktúrát, nem kell beruházni rá és ezzel radikálisan csökkenthetőek az indulási költségek.
Emiatt ezen szolgáltatások bárki számára, alacsony költségek mellet érhetőek el.
A Zimbra alapvetően egy nagyon hatékony kommunikációs eszköznek lett tervezve. Mivel az üzleti életben az email rendkívül fontos (ha nem a legfontosabb) eszköz, ez tehát mindennek a kiindulási alapja.
Ezt az eszközt egészíti ki a Zimbra csoportmunka azzal, hogy az emailek-hez központi névjegyzéket, feladatokat társíthatunk, vagy éppen fájlokat tölthetünk fel és “vihetünk magunkal”.
Mindezeket elérhetjük távolról is, biztonságos kapcsolaton keresztül.
Ha szabadságra megyünk, akkor beállíthatunk out-of-office üzenetet.
A Zimbra legfontosabb üzenete: Megosztani mindent amire a közös munkához szükség van.
Szeretné, ha telefonján lévő céges naptárát más is láthatná? Vagy szimplán hozzá kellene férnie másnak a névjegyeihez? A Zimbra segítségével az email-ek, naptárak, névjegyzékek vagy akár fájlok is könnyedén elérhetőek lesznek munkatársai, vagy akár külsős partnerei számára.
Mindehhez nem kell informatikusnak lennie, mert egy egyszerű, letisztult felületen keresztül teheti meg mindezt.
Veszítette el már mobiltelefonját? Voltak rajta személyes vagy vállalati adatok?
Sajnos ilyenkor jut eszünkbe, hogy az adatokhoz esetleg illetéktelenek is hozzáférhetnek.
A Zimbra mobil eszköz támogatása képes a mobil eszközökön helyi házirend alkalmazására amely azt jelenti, hogy központilag megkövetelhetőek a telefon legtöbb beállítására vonatkozó protokoll.
A kötelező PIN kód megadása, vagy a letiltható szolgáltatások révén Ön biztos lehet abban, hogy vállalati adatai nem kerülnek más kezébe. Szükség esetén az eszköz távolról is törölhető. Az összes funkcióról részletesen ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.
Míg a legtöbb felhős rendszer esetén mindennek van határa, addig szolgáltatásunk korlátlan tárterület opcióval is rendelhető. Ez nem növeli meg jelentősen a költségeket, de lényegesen megnöveli a rendszer felhasználásának a lehetőségeit, így az Ön cége nyugodtan hátradőlhet, nem kell aggódnia a terület mennyiségért.
Az elszámolás alapja maga a postafiókok száma. Egy postafiókhoz bármennyi email cím rendelhető, vagy akár több alias, domain név is.
Minden hónap végén minden postafiók elszámolásra kerül amely abban a hónapban 1 napig létezett. A számlát ez alapján állítjuk ki.
LIGHT előfizetési csomag | PRO előfizetési csomag | |
---|---|---|
Postafiókok | 10GB | Korlátlan (min.15 postafióktól) |
Tárhely | 10GB | Korlátlan |
Aliasok száma | Korlátlan | Korlátlan |
Címlisták száma | Korlátlan | Korlátlan |
Imap / POP3 támogatás | Van | Van |
Microsoft ActveSync | Van | Van |
Távoli SMTP kapcsolat | Van | Van |
SSL / TLS kapcsolat | Van, tanúsított | Van, tanúsított |
Hűségnyilatkozat | Nincs | Nincs |
Technikai Támogatás | Van, telefonon, emailben, havi 1 óra | Van, telefonon, emailben, havi 1 óra |
Biztonsági mentés(60 napra) | Van, valós idejű | Van, valós idejű |
Adminisztrációs felület | Van | Van |
Havidíj | 700,- Ft + Áfa / hó / fiók | 990,- Ft + Áfa / hó / fiók |
Az adatközpont részleteiről a www.adatpark.hu oldalon talál több információt.
A rendszer számára 1 giabites adatkapcsolat áll rendelkezésre, az adatokat ssd alapú központi tároló rendszer biztosítja. A rendszer elérésére évi 99.9%-os rendelkezésre állást biztosítunk.
[table “7” not found /]